Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 decembrie 2009

V de la Vulgar


A încerca să te sustragi naturii tale e ca şi cum te-ai pişa contra vântului. Mai devreme sau mai târziu tot te stropeşti.
Aplauze, vă rog.
Omul acesta vă face mărturisiri adevărate.
Omul acesta vă minte pe faţă. Dar se face de noroi pe parcurs, aşa că eu zic că merită măcar aplauzele dumneavoastră.
Aplauze, vă rog.
Şi cei din spate, haideţi, nu vă fie frică, mai cu vlagă, ce dracu’. Aşa, aşa.
Îmi tot aduc aminte de omul acela pe care l-am văzut din tren în timp ce mergea acasă. Omul acela care părea a fi cel mai fericit dintre pământeni. Nu mă pot opri să nu mă gândesc la el. Poate că are ceva ce toţi ar trebui să admirăm.
Asta îţi spui tu seara, când te culci plângând ?
Ha-ha-ha.
Omul prost trebuie şi chinuit.
Iar Tempus fugit.
Aş vrea să mulţumesc Academiei.
E mai bine să întrebi decât să presupui că ...
1. Mâine mă apuc de învăţat, iar ...
Timpul e ca o curvă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu