Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 decembrie 2009

Cu Diavolul la braţ


Mi-am vândut sufletul Diavolului. O să vă spun mai târziu în ce context. Mi-a promis fame and fortune, and everzthing that comes with it – I thank him NOT. Desigur, vremea a trecut, după cum are obiceiul. Momentul executării a venit, şi m-am trezit cu Prinţul Întunericului la uşă. A venit să îşi ia plata. I-am opus excepţia de neexecutare, fiindcă faima promisă s-a lăsat aşteptată. M-a pălmuit straşnic şi mi-a aruncat în braţe contractul. Strivit de formatul lui enciclopedic, abia puteam să respir. Încornoratul mi-a direcţionat atenţia spre pagina 2402. Acolo se afla articolul care mi-a pecetluit soarta. Pe măsură ce citeam, mi-am dat seama că făcusem o afacere foarte, foarte proastă. Diavolul a rânjit şi m-a apucat de încheietura mâinii, spunându-mi cu faţa luminată, de parcă urma să mergem la o îngheţată: „Citeşte repede, că trebuie să plecăm !”. Târât fiind, de braţ, cu curu-n praf, privind la picioarele care atârnau în urma mea, mă gândeam la situaţia în care mă aflam. Nu mi-am vândut sufletul, ci i l-am dat pe GRATIS.

"Mintea mea în 3 volume", pagina 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu