Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 decembrie 2009

Parsimoniae

Acum când stau să mă gândesc, mi se pare totul de o irealitate fantastică, şi parcă tot nu îmi vine a crede că eu am fost martorul direct al atâtor întâmplări.

Dar asta e viaţa, şi trebuie apreciată, bună-rea, cum vine la rând. Cred că altă cugetare nici nu mi s-ar potrivi. Mereu am fost un om care a schimbat ce putea să schimbe, şi a lăsat dracului ce nu se putea schimba. Un om pragmatic şi calm, care rareori a făcut ceva nelalocul lui, fără sens. Un om care ar spune, dacă ar crede ce spune: Doamne sfinte, ajută-mă să schimb ce pot, iar ce nu pot schimba, să accept. Sau aş zice oare: ajută-mă să accept ce nu pot schimba, iar ce nu pot schimba, ajută-mă să distrug ?


Fragment din "Briciul lui Occam"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu