Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 decembrie 2009

V de la Vulgar


Notă

Din cauza unor probleme administrative, secţiune „V de la Vulgar” va fi postată pentru o vreme alături de celelalte fragmente, şi nu pe margine, după cum se obişnuieşte. Danke.


Vreau ca întreaga planetă nenorocită să ardă în spatele meu şi eu să stau în genunchi şi să îmi ridic ochii înlăcrimaţi spre cer, iar în jur să cânte muzică de operă, cu cor mixt şi tobe pe fundal, şi bătăi de palme. Vreau ca totul să ardă, şi apoi să mai ardă o dată, şi încă o dată, până când nu mai rămâne nimic, pentru ca să o putem lua de la început, şi poate că de data asta o să o facem cum trebuie.
Port un costum negru de firmă şi o cămaşă albă şi o cravată roşie, şi ţin în mână o statuetă de aur şi ...
Aş vrea să mulţumesc Academiei.
Reflectoarele îmi bat în ochi, şi lumea caută un motiv să mă aplaude, iar eu ...
Aş vrea să mulţumesc Acdemiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu